CŠOD GORENJE – ŠOLA V NARAVI 7. RAZRED

Danes je bilo zanimivo, ker smo imeli temo: ORIENTACIJA. Naša skupina se je zbrala v učilnici 2, kjer smo se pogovarjali o naravnih znakih, po katerih se lahko orientiramo. Nato smo odšli na malico, ki je bila zelo dobra. Po malici smo se spakirali in se zbrali na igrišču. Odšli smo na teren, in sicer v gozd. S pomočjo orientacije smo skupaj prišli do cilja. Med tem smo nabrali palice, da smo lahko zvečer pekli kostanje. Tudi danes je bilo zelo okusno kosilo. Ob 15. uri smo se zbrali v telovadnici, kjer smo plezali po plezalnih stenah. Med tem, ko so nekateri plezali, so drugi igrali košarko ali izvajali cirkuške trike. Vmes smo imeli pavzo, da smo si pridobili energijo. Sledil je počitek in po počitku spet zelo okusna večerja.

Cel dan je bil super, ker smo se družili in zabavali.

Blaž

V torek zvečer smo se po večerji odpravili na nočni pohod v bližnji gozd. Hodili smo po uhojeni poti, spremljale pa so nas sence dreves, ki so me spominjale na ogromne in strašljive pajkove mreže. Tla, po katerih smo hodili, so se spreminjala, zdaj smo hodili po listih pa spet po blatu. Imeli smo nekaj svetilk in petrolejk, ki so nam razsvetljevale tla pod nogami.

Večerni sprehod si bomo zapomnili po tišini in temi, ki kraljujeta v gozdu. Res, lepa in nepozabna izkušnja.

Hana

Zjutraj nas je zbudila učiteljica, saj smo morali iti na jutranjo telovadbo. Šli smo na sprehod po vasi in se malo razgibali. Po zajtrku smo imeli učne ure orientacije. Naučili smo se veliko novega, nekaj pa smo ponovili od lani. Po malici nam je učiteljica dala liste z navodili in smo šli v gozd na pohod. Imeli smo različne naloge, ki smo jih uspešno opravili. Po kosilu in počitku smo imeli plezanje v dvorani. S sošolko sva splezali do vrha plezalne stene. Ko sva plezali, naju je bilo malo strah in adrenalin je delal na polno. Dan smo zaključili z okusno večerjo.

Tija

Torek, 23. 10. 2018

Danes je bil za naju zelo lep dan, ker nama je bilo všeč, da smo šli v gozd ter smo opazovali ter se naučili, kako narediti ogenj iz materialov v naravi. Razdelili smo se v štiri skupine in poslušali nazorno razlago učitelja Gregorja. Nato smo še sami poskušali narediti ogenj, na katerem smo si pekli jabolka, ki smo jih nabodli na primerne veje. Pot smo nadaljevali po hribu navzgor in se ustavili sredi gozda. Tam smo v skupinah ustvarjali bivake iz suhih vej, ki smo jih našli v okolici.

Popoldne smo znova odšli v gozd, tokrat pa smo se pogovarjali o vrstah dreves, grmovnic in talnih rastlin. Nalogo smo imeli, da smo jih poskušali čim več poimenovati  s pomočjo določevalnega ključa.

Saša in Kaja

Naša skupina se je odpravila proti potoku Bohoriščica. Tam smo določevali barvo, vonj, prosojnost, trdoto in njeno temperaturo, ki smo jo izmerili s termometroma. Nato je vsaka manjša skupina dobila cedilo, posodo, čopič in žličko, s katerimi smo si pomagali z lovljenjem živali v potoku. Posodo smo napolnili z vodo, dvigovali kamne in cedilom lovili živali, ki so bile pod njimi. S čopičem in žličko smo jih lovili iz cedila in dajali v vodo, Nato smo z določevalnimi ključi določili njihova imena, za sabo pospravili in se odpravili nazaj proti domu.

Po malici smo v  učilnici risali, opisovali živali iz potoka in jih uvrščali v skupine. Spoznali smo potočno postranico, ličinke enodnevnic in mladoletnic, polža svitka in pijavko. Bilo nama je super.

Ob treh smo spet odšli v naravo, kjer smo se poučili o pravilih lokostrelstva, nato smo se urili v lokostrelstvu in na koncu priredili pravo tekmovanje. Bilo nama je zelo zanimivo in poučno.

Taja in Eva

Začel se je drugi dan in zgodaj smo morali vstati, ker smo šli na jutranjo rekreacijo. Sledil je zajtrk in učne ure. Tu smo se veliko pogovarjali o orientaciji. Imeli smo tudi orientacijski pohod. Po kosilu pa je sledilo plezanje. Dobro in varno je potekalo in veliko sem se naučila. Ko pa smo morali preplezati veliko steno, me je stisnilo pri srcu. Potekalo je presenetljivo dobro, saj sem preplezala skoraj do vrha.

Mara

Naš prvi vtis je bila dober. Ugotovili smo, da so učitelji precej bolj strogi, kot naši. Dom je lepo urejen, saj so sobe dovolj velike za vse prijatelje. Všeč so nam ideje o športnih dnevih in pohodih. Program je dovolj zanimiv in raznolik. Hrana je zelo dobra.

V ponedeljek smo opravili pohod z Rogle do Lovrenških jezer. Z razglednega stolpa smo občudovali okolico, zelo so nam bila všeč jezera.