Naravoslovni dan na daljavo – K V A S O V K E

V torek, 19. 1. 2021, smo z učenci 7., 8. in 9. razreda izvedli naravoslovni dan na daljavo. Učenci so med petimi nalogami izbrali dve in ju izvedli. Naloge so bile sestavljene tako, da so lahko učenci samostojno, s pomočjo poskusov, ustvarjanja in dela z viri spoznavali glive kvasovke, njihove lastnosti in življenjske potrebe. Največji poudarek dneva dejavnosti je bil na urjenju v praktičnem in eksperimentalnem delu.

Učenci so svoje delo dokumentirali z zapisi v pripravljene tabele, odgovarjali na vprašanja, risali grafe in rezultate tudi fotografirali. Po pregledu zapisov in fotografij, ki so jih učenci naložili v spletne učilnice, ugotavljam, da so naloge vzeli resno in odgovorno. Poslali so ogromno odličnih fotografij, zapisov in poročil. Nekaj jih je naključno izbranih in priloženih.

Učenci, rada bi vas pohvalila za zavzeto opravljeno delo. Bili ste odlični raziskovalci! Na tem mestu se zahvaljujem tudi staršem in starim staršem, ki ste učencem pomagali, predvsem pri peki kruha.

Bodite lepo!

Tatjana Car, učiteljica biologije in naravoslovja

 

 
 

Več prispevkov iz Novice