Erasmus+: Open Your Doors to Digital Age

Open Your Doors to Digital Age je dvoletni mednarodni projekt, ki ga sofinancira Evropska unija. V njem poleg naše šole sodelujejo še šole iz Turčije, Portugalske, Španije in Italije. Namen projekta je postopno učenje robotike in kodiranja: kako sestaviti in programirati mikrokontroler Arduino. Vmes bomo tudi izvledli “odklopljene aktivnosti”, torej odmislili elektronske naprave in izvesti rekreativne in kulturne aktivnosti. Učenci bodo svoje izdelke tudi predstavljali na srečanjih na šolah v vseh državah. Projekt je bil prvotno načrtovan za izvajanje med 2019-2021, a je bil zaradi razmer s covid-19 podaljšan za eno leto in se je zaključil avgusta 2022.

Koordinator projekta: Simon Hauko

Erasmus+ Digital: Srečanje v Turčiji

Erasmus+ Digital: Srečanje v Turčiji

V nedeljo se nas je v okviru projekta Erasmus+: Open Your Doors to Digital Age šest učencev in dva učitelja odpravilo na dolgo potovanje v kraj, ki predstavlja evropska vrata v azijski svet - Istanbul. Najprej s kombijem, nato z letalom, nato še enkrat s kombijem od...

več...
Erasmus+ Digital: Srečanje na naši šoli

Erasmus+ Digital: Srečanje na naši šoli

Ta teden naša šola gosti partnerske šole v projektu Erasmus+: Open your doors to digital age. Šest naših učencev se je pridružilo 24 učencem in devetim učiteljev iz Turčije, Italije, Španije in Portugalske pri spoznavanju tehnologije na različne načine. V ponedeljek...

več...
Erasmus+: Srečanje šol na Portugalskem

Erasmus+: Srečanje šol na Portugalskem

V nedeljo, 12. 12. 2021 smo se odpravili na dolgo pot proti Portugalski. Na dunajskem letališču smo se vkrcali na letalo, ki smo ga čakali dobro uro. Za večino od nas je bil to prvi polet z letalom. Vzlet je bil odličen in naredili smo polno lepih slik. Po dolgem letu...

več...
3D tiskanje

3D tiskanje

Potem, ko smo spoznali 3D modeliranje, nam ni preostalo drugega, kot da pretvorimo naše digitalne 3D izdelkov v resnične predmete: natisnili smo jih s pomočjo 3D tiskalnika. Ob tem smo spoznali postopek pretvorbe datoteke v obliko, ki jo razume 3D tiskalnik in...

več...

Teden programiranja

Ob obeležitvi tedna programiranja, ki je trajala kar dva tedna, smo z učenci izbirnih predmetov od 4. do 9. razreda pogledali v svet programiranja in se preizkusili v usmerjanju likov v Minecraft, Angry Birds, Code Wars, Ozaria s programsko kodo. [nggallery...

več...
Dostopnost