Tabor za učence 5. in 6. razreda – tehnike za spodbujanje ustvarjalnosti

Tabor je potekal od 17.11. do 19.11. 2021, v Markovcih. Izvedbo tabora smo nestrpno pričakovali in ga tudi dočakali.

V sredo smo se, po opravljeni malici in testiranju, s šolskimi kombiji odpeljali na Goričko. Najprej smo se ustavili na kmetiji Mali raj, kjer imajo več kot 160 živali različnih vrst; poleg ovc, koz, osla, ponija, 23 mačk, je njihova največja značilnost vzreja alpak. Lastnik nam je povedal veliko zanimivega, nam pa je bilo najbolj zanimivo, da smo lahko živali tudi pobožali in jih hranili.

Po ogledu kmetije, nas je pot vodila v Markovce, kjer smo se nastanili v nastanitvenem centru Peterloug. Bili smo zelo vznemirjeni in polni pričakovanj. Prvi vtis je bil več kot odličen, saj je dom in njegova okolica lepo urejen. Hitro smo se razpakirali in se namestili po sobah. Po kosilu, smo kmalu pričeli z delom. Učitelj Darko nam je predstavil kaj bomo delali na taboru in kaj vse se bomo naučili. Sledilo je spoznavanje prvih tehnik ustvarjalnosti. Bilo je zanimivo in nekaj novega za vse.

Za večerjo smo imeli pice. Zelo so nam teknile, praznih embalaž je bilo čedalje več…. Po večerji je sledil še kviz, tokrat na temo, šport. Bilo je zabavno in poučno. Po kvizu smo bili že vsi zelo utrujeni, hitro smo se umili in še hitreje zaspali.

Drugo jutro smo se po jutranji ureditvi zbrali na zajtrku, ki smo si ga sami pripravili. Lahko smo izbirali med različnimi namazi in napitki. Po zajtrku je sledilo delo. Nadaljevali smo s spoznavanjem tehnik za spodbujanje ustvarjalnosti. Ta dan smo spoznali tehniko prisilnih povezav in tehniko EM.

Kosilo, ki je sledilo našemu delu, je bilo povsem po našem okusu – špageti s prelivom!

Sledil je obisk Lenaršičevega mlina, ki ima status kulturnega spomenika. Lastnik je bil zelo prijazen, povedal nam je veliko zanimivih stvari, povezanih z zgodovino mlina. Mlin smo si lahko tudi ogledali. Potem smo se še odpravili na sprehod po zvezdni poti, kjer je predstavljena astronomija. Po poti smo si lahko ogledali še konje in škotsko govedo.

V popoldanskem času smo delali po skupinah. Iz različnih predmetov smo morali izdelati čimbolj nenavaden in ustvarjalen izdelek. Potem smo te izdelke tudi predstavili, mentorja pa sta jih ovrednotila.

Po večerji je tudi tokrat sledil kviz. Zmagali so Eli, Taja in Nina. V odmoru sta nam na kitaro zaigrali Taja in Leša. Dan je bil pester in zanimiv, zato smo tudi ta večer hitro zaspali.

Tretji dan smo takoj po zajtrku, ki je bil tokrat tradicionalen slovenski, pričeli s pisanjem referatov. Razdelili smo se v skupine, prevzeli računalnike in po uvodnih navodilih pričeli z delom.  V referatih smo predstavili vsebine, povezane z ustvarjalnostjo in tehnike ustvarjalnosti, ki smo se jih naučili v preteklih dveh dneh.

Po kosilu smo referate tudi predstavili in si zanje prislužili zelo dobre ocene. Čas na taboru je hitro minil. Naučili smo se veliko novega in koristnega. Domov smo se vrnili zadovoljni in polni lepih vtisov.

                                                                                                              Učenci in mentorja