PONEDELJEK, 23. 10. 2023

Učenci 7. razreda smo se odpravili na naravoslovni teden v CŠOD Gorenje nad Zrečami. Pot nas je vodila iz Murske Sobote do vznožja Pohorja, mimo Zreč do naše destinacije. Po uvodnem delu smo se nastanili v sobe, opravili kosilo in se odpravili na pohod z Rogle do Lovrenških jezer. Pot je bila zanimiva, dolga kar 13 km in vsi smo uspešno prehodili zastavljeno pot pod vodstvom mentoric iz CŠOD.

Po vrnitvi smo si odpočili, opravili večerjo in se družili. Igrali smo družabne igre in se preiskušali v cirkuških trikih. Utrjujeni smo šli spat, saj nas jutri čakajo nove dogodivščine.

TOREK, 24. 10. 2023

Torek smo preživeli pretežno v naravi. Razdeljeni smo bili v tri skupine ter izvajali različne aktivnosti. Ena skupina se je sprehodila do gozda, kjer smo spoznavali različne drevesne vrste ter tri podrobneje spoznali. Ogledali pa smo si še zeliščni vrt v bližini zgradbe. Z delo smo nadalejvali v učilnici. Druga skupina je spoznavala prav tako biotsko raznolikost pokrajine in so se podali do potočka, kjer so opazovali rastlinske in živalske vrte v in ob potoku. Tretja skupina pa je opravila orientacijski pohod.

Po kosilu smo imeli različne dejavnosti: lokostrelstvo, plezanje na plezalni steni in gradnja bivakov v gozdu. Učenci so pri plezanju spoznali osnove plezanja in marssikateri izmed nas se je povzpel na vrh plezalne stene, na kar smo bili zelo ponosni. V bližnjem gozdu so izdelali bivake in se naučili, kako bi lahko prenočili v naravi.

Zvečer pa smo se odpravili še na nočno pohod po okolici.

Bomo videli, kaj bo jutri … namreč zelooo dežuje.

SREDA, 25. 10. 2023

Zjutraj vstanemo ob 7.00 in opravimo jutranjo telovadbo. Danes smo imeli srečo, saj ni deževalo, zato smo opravii krajši sprehod po vasi Gorenje. Z dejavnostmi smo nadaljevali ob 9.00 in kljub dežju smo se odpravili v gozd in k potoku. Ena skupina pa je ostala v učilnici in so se pripravljali na orientacijski pohod. Dejavnosti se dnevno menjujejo, slike pa povejo svoje.

Na cesti smo srečali za nas nenavadne potnike.

ČETRTEK, 26. 10. 2023

Zjutraj smo se spet odpravili na jutranji pohod. Po zajtrku smo se uredili in se odpravili na že znane aktivnosti. Danes smo še uživali v lepem vremenu, saj bo jutri deževalo. Aktivnosti so dokumentirane. Zvečer pa smo se zabavali v disku.

PETEK, 27. 10. 2023

Zjutraj smo se zbudili v deževen dan. Ker je bil dan odhoda, nismo šli na jutranji pohod, pač pa smo začeli pripravljati kovčke in pospravljati sobe. Dež nam je danes res zagodel, saj smo morali opravljati aktivnosti v domu. Nekateri so plezali po steni, igrali igre z žogo, družabne igre in se naučili zavezati vozle. Po opravljenem kosilu smo se vrnili domov. Sedaj pa imamo čas, da se odpočijemo in se v novembru vrnemo v šolske klopi.