»Yoga and Meditation for Educators – Be a Great Teacher, Be Your Best Self«

Trapani, Sicilija, 5. – 10. avgust 2024       

V okviru našega projekta Erasmus+, katerega eden izmed ciljev je tudi zdravje in dobrobit posameznika, sem se na skrajnem jugu Italije, natančneje na vzhodnem delu vroče Sicilije, v prečudovitem obmorskem mestu Trapani v času največje turistične sezone udeležila 6-dnevnega seminarja joge in še s preostalimi 14 udeleženci iz Madžarske, Avstrije, Slovaške, Nemčije, Poljske, Francije in Španije preživela fizično aktivni delovni teden, ki nam je prinesel veliko  uvida v povezanost med umom in telesom, v različne načine sproščanja od stresnega vsakdanjika in njihove pozitivne posledice na fizično, mentalno in duševno zdravje, hkrati pa omogočil vse to in še več preizkusiti, saj je tečaj potekal večino časa na semantični in ne na intelektualno-teoretični ravni. Le tako smo udeleženci lahko dojeli in ponotranjili številne dobrobiti joge in meditacije, preden jih lahko suvereno in z zaupanjem predstavimo tudi učencem znotraj ali izven pouka.

Tečaj je potekal od ponedeljka do petka v popoldanskem času med 14. in 19. uro v prijetno urejenih prostorih »BEeeHive« podjetja, in sicer v  katedrali, v samem središču mesta. Naša tečajna vaditeljica je bila mlada domačinka Beatrice D’Angelo, učiteljica yoge in meditacije, ki je tekoče govorila angleško, nemško in špansko. V petih dneh smo skozi njen zelo nazorni prikaz in temeljito razlago preizkusili in usvojili bistvo yin joge, številne jogijske položaje ali asane, njihove koristne učinke na telo in um, različne načine meditacije (sound bath, walking, …) in sproščanja telesa skozi dihalne tehnike.

Šesti, zadnji dan tečaja je bil namenjen kulturnemu dogodku, v okviru katerega smo udeleženci bili deležni vodenega ogleda hribovite mondene vasice Erice in degustacije nekatere tipične trapanske in ericejske hrane in pijače.

Verjamem, da takšne in podobne oblike razgibavanja in sproščanja telesa in uma v veliki meri pripomorejo k večji mirnosti, zbranosti, samo-zavedanju, flekfibilnosti in ustvarjalnosti posameznika. Želim si, da bi se kot stalna praksa ta način dela z učenci v bodoče izvajal tudi na naši šoli.

Nataša Šiftar

Dostopnost