Ko se šolska vrata za učence zaprejo za dobra dva meseca, imamo učitelji čas, da se strokovno izobražujemo tudi v tujini. V obdobju med 7. in 13. julijem 2024 sta se učiteljici Jasna Žižek in Vanja Kocjančič Kuhar udeležili izobraževanja v Rimu.

Na tečaju z naslovom Project-Based Learning (PBL) in Museums and Cultural Heritage Sites je bila rdeča nit izobraževanja projektno delo. Po začetnih predstavitvah in spoznavanju smo že spoznali osnove projektnega učenja. Cilj projektnega učenja je usvojiti neznane pojme izbranega vsebinskega področja ob uporabi elementov raziskovalnega pristopa, pri čemer so učenci osredotočeni na cilj izdelave projektne naloge ali razvijanje izdelkov. S pristopom aktivnega učenja so učenci spodbujeni k pridobivanju poglobljenega razumevanja učne vsebine in ne zgolj površinskega pridobivanja znanj. V okviru projektnega učenja izvajalec zavzame vlogo mentorja ali svetovalca – učence spodbuja, usmerja in jim pomaga pri realizaciji strategij, ki so jih privzeli ob načrtovanju projekta.

Ob tem smo imeli tudi terensko delo kjer smo s pomočjo aplikacije Goosechase raziskovali okolico in znamenitosti Rima. Sama aplikacija je enostavna za uporabo in za učence zelo zanimiva. Na interaktivni način učenci spoznavajo kulturno dediščino. Hkrati so takšne ure zanimive in si jih učenci zapomnijo. Na tečaju smo se seznanili z dostopnostjo digitalnih arhivov, ki jih lahko vključimo v projektno učenje. Vstopanje v bazo podatkov je enostavno in ga lahko vključimo v raziskovanje.  Ob koncu tečaja so udeleženci sami izdelali načrt lastnega projektnega učenja, ki ga lahko uporabimo v novem šolskem letu.

Jasna Žižek

Orodna vrstica za dostopnost