Na šoli smo izvedli različne dejavnosti, ki sovpadajo z letošnjo temo 35. otroškega parlamenta „Šolski sistem“. Učenci so spoznavali raznolike vidike izobraževalnega sistema pri nas in v svetu ter ugotavljali, da je naš šolski sistem dober. Hkrati pa seveda ni manjkalo kritičnih predlogov ter mnenj, kako ga izboljšati, dopolniti, spremeniti.
V razrednih skupnostih so učenci odpirali možnosti, iskali ideje in na koncu pripravili predloge o tem kako bomo v naslednjem šolskem letu na šoli izpeljali določene aktivnosti. Prav posebej smo se dotaknili štirih tem, in sicer: odnosov v šoli, učnih vsebin, metod in načinov poučevanja ter vrednot in odgovornosti. Učenci so predlagali, da bi moral biti v prihodnje večji poudarek na praktičnih znanjih, na zdravju in dobrem počutju, na projektnem in praktičnem delu, vseživljenjskem učenju ter na učenju o vsakodnevnih veščinah (kot so npr. finančna pismenost, kuhanje, šport, umetna inteligenca, robotika, zdrav način življenja, znanja iz nudenja prve pomoči).
Učenci so poudarili, da je znanje ena najpomembnejših vrednot sodobnega časa in bomo le z znanjem lažje in bolje razumeli svet, kritično razmišljali in sprejemali dobre odločitve.
Predstavnika naše šole Lejla Mandžuka in Urban Klarič pa sta se udeležila tudi medobčinskega otroškega parlamenta, ki je tokrat potekal na OŠ Sveti Jurij.
Mentorica:
Melita Čeleš