Krepitev
digitalnih
kompetenc
Šola vzporedno izvaja delavnice dveh projektov, ki sta bila podprta na Javnem razpisu za sofinanciranje usposabljanj otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev, ki ga razpisuje Ministrstvo za digitalno preobrazbo in izvedbo projektov tudi sofinancira.
KO-DI-RAM II: Digitalne kompetence in računalniško mišljenje
Projekt KO-DI-RAM II krepi in razvija digitalne kompetence osnovnošolcev in dijakov po Sloveniji. Skozi serijo delavnic programiranja, varnosti na spletu, netikete in uporabe različnih digitalnih orodij otroci in mladi pridobivajo temeljna znanja iz računalništva in informatike ter krepijo svoje digitalne kompetence.
V projektu sodelujejo Zavod 404, Fakulteta za računalništvo in informatiko ter Fakulteta za matematiko in fiziko, s skupino učiteljev in drugih izvajalcev po vsej Sloveniji. Je nadaljevanje uspešno zaključenega projekta KO-DI-RAM. Glavni cilj projekta je ustvarjanje pozitivnih učnih izkušenj, ki bodo mlade spodbudile k samostojnemu in kritičnemu raziskovanju ter sooblikovanju digitalnega sveta.
Delavnice se osredotočajo predvsem na različne ravni programiranja, kot so računalniško razmišljanje, programiranje v različnih okoljih in jezikih, ter praktično uporabo teh znanj. Vse to je povezano s temami digitalne varnosti, netikete (digitalnega bontona) in z vsemi 21 digitalnimi kompetencami kot so opredeljene v Okviru digitalnih kompetenc 2.2. Poleg tega program pripravlja udeležence na tekmovanja Bober in Pišek, ki sta med največjimi nacionalnimi tekmovanji na področju programiranja in računalniškega razmišljanja.
Zvočni kolaž: Produciram glasbo
Projekt Zvočni kolaž učencem šole ponuja delavnice glasbene produkcije, ki so prava mešanica glasbenega ustvarjanja in tehnološke čarovnije. Z interaktivnimi vajami učenci iščejo inspiracijo, delijo svoje ideje ter ustvarjajo lastno glasbo. V projektu sodeluje Akademija Alphawave, ki po celi Sloveniji odpira vrata v svet glasbene produkcije.
Pri tem ne gre le za ustvarjanje glasbe – spoznavajo tudi avtorske pravice, se učijo programirati ritme in melodije ter razvijajo spretnosti reševanja tehničnih izzivov. Cilj je, da bodo ustvari svojo prvo avtorsko skladbo, ki jo bodo lahko delili s svetom preko priljubljenih platform, kot sta YouTube in SoundCloud.